9 תשובות
חשש מהתגובה שלה.
מפחדים מדחייה פשוט.
מהתגובה שלה.
יש פה שלא יסכימו, אני רק אומרת מנקודת המבט שלי.
אתה חייב להיות בעל ביטחון עצמי בשביל זה, להיות 100 אחוז מושלם בזה. כי אחרת, פאשלה הכי קטנה, נגיעה אפילו ביד, יכולה להרתיע אותה. בימינו כבר לא יודעים איך להתנהג עם נשים, זה מסובך והרבה חוששים בימינו להטריד את הבחורה, ומה אם "אני מכוער בעייניה?" אז עשיתי מעצמי צחוק? מה שאני מנסה להגיד, הרבה הרבה יותר קשה לגשת לנשים מאשר לגשת לגברים. אני בטוחה שהרוב כאן ממש לא יסכימו ויקראו לי שוביניסטית
כי מפחדים מהתגובה שלה או שפשוט לא יודעים איך לדבר איתה...
בנים לא חייבים לעשות את הצד הראשון אנחנו לא בימי תקופת האבן.
את רוצה משהו או סתם לדבר איתו תפני אליו למה את צריכה לחכות שהוא יפנה אליך?
בת יכולה לפנות לבן ובן יכול לפנות אליה זה לא משנה.
התגובה
היום בחורה יכולה לזרום איתך ובאותו מידה להעיף לך כאפה. תוכיחי שאת מהסוג הראשון יהיה הרבה יותר קל להתחיל איתך
שזה יהיה מביך או שתאמר לי שאני מכוער
פחד מהקהל האזור