8 תשובות
לא מביך
לא מביך בכלל
זה שווארמה למי אכפת זה טעים
חחח תטרפי תשווארמה מה את שמה על אנשים
זה טעים לך? אז שימי זין העיקר שטעיםם
בתאבון :)
לא מביך בכלל!
אנונימית
לא מביך אני אוכלת ניו דהלי באוטובוסים
ממש לא מביך
זכותך המלאה