11 תשובות
שואל השאלה:
זה הדבר הכי טוב שהאנושות יצרה באמת אני לא יכולה להפסיק
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני אוכלת בסמטיי זה גם בסדר??
אנונימית
אני ככ אוהבת אורז אני נשבעתת
והכי טוב זה בא בכמויות אז אף פעם לא נגמר
אורז זה ככ טעים זה ככ טוב ואין שום סיבה להפסיק לאכול אורז!!
בכל מקרה מתישהו ימאס לך..
אל תשכחי לשלב גם חלבונים !!
אנונימית
ליטרלי כל אורז בסמטי פרסי יסמין הכל ככ טעים
שואל השאלה:
תודה לכםם איזה נחמדים אתם באמת
אנונימית
סורי אבל אורז בחיים לא נמאס נראלי אני כבר 5 שנים ברצף אוכלת לארוחת צהריים אורז (עם עוד דברים אבל תמיד יש אורז)
וואי ריליטבל ברמות אני אוכלת ככ הרבה אורז
כן זה רע תסני לשלב עם זה חזה עוף או קיטניות עם עדשים ואל תאכלי את זה כל ארוחה רק צהריים
אנונימית
אמאלהה זאת בול אניי
מצטרפת לשאלה