17 תשובות
חח חח חח חח חח ברור ששניצל
כבד, שניצל
שניצל (:
אנונימית
שואל השאלה:
מה עוד? תשתדלו לא לכתוב שוב שניצל:)
אמ קציצות עוף, שניצלים. בכללי בשר. הו וגם דג, זה ממש טעים עם דג. xd
בצל ירוק או חסה וקציצה אבל מהטעימות חח פירטתי לך פה מה זה חחח
אנונימית
שניצל!
תפוח אדמה:)
אנונימית
כבד עם פטריות, ובצל.. או נקניקיות ברוטב דומה לשל הספגטי)..
או סלט או שניצל קראנצ'י ביתי:)
שניצלל לל לל לל לל לל לל
שניצל וסלט..
אני אוהב לערבב את הפירה עם טונה או בצל אבל אני אוהב לאכול עם שניצל או קציצות
שניצל..
עם פירה בצל מטוגן ובשר או דגים או כבד או שניצל או עוף
לא אוהבת פירה:o