5 תשובות
קודם כל בת 13 עדיף שלא תעשי דיאטה לא מבוקרת (בליווי דיאטנית)
אכלת מעולה :) אבל בבקשה תעשי את זה כמו שצריך שלא תגיעי למקומות מיותרים :) ואל תקראי לזה דיאטה אלא אורח חיים בריא ואם מידי פעם באלך משהו מתוק אל תמנעי מעצמך :)
לא, זה בסדר
זה לא נראלי יותר מדיי, אגב אם את בת 13 ורוצה לעשות דיאטה אני כן ממליצה לך ללכת לדיאטנית או למישהי מוסמכת לדברים האלה, יהיה יותר
קל ככה
זה מעולה מקווה שזה גם בצורה בריאה