5 תשובות
זה לא נראלי יותר מדיי, אגב אם את בת 13 ורוצה לעשות דיאטה אני כן ממליצה לך ללכת לדיאטנית או למישהי מוסמכת לדברים האלה, יהיה יותר
קל ככה
קל ככה
לא, זה בסדר
זה מעולה מקווה שזה גם בצורה בריאה
אכלת מעולה :) אבל בבקשה תעשי את זה כמו שצריך שלא תגיעי למקומות מיותרים :) ואל תקראי לזה דיאטה אלא אורח חיים בריא ואם מידי פעם באלך משהו מתוק אל תמנעי מעצמך :)
קודם כל בת 13 עדיף שלא תעשי דיאטה לא מבוקרת (בליווי דיאטנית)
באותו הנושא: