15 תשובות
משהו שחור, לא קצר מידי ולא ארוך מידי, בלי מחשוף גדול מקדימה, אפשר בגב
ושתהיה יפה כזו חחח
שמלה זה הדבר הכי יפה שקיים, תלבשי שמלה שחורה.
שמלה זנ מושלם
תלבשי שמלה שחורה בייסיק
ואל תתפדחי משמלה זה הכי יפה מושך ואיכותי שיש
שואל השאלה:
אורך כזה לברכיים?
אבל טיפה מתחת לברכיים
שואל השאלה:
אוף אין לי מושג אתן רוצות לשלוח לי קישור לתמונה של שמלה שאתן חושבות תתאים?
שואל השאלה:
זה יכול להיות גם כתפיות נמוכות כאלו?
כמו של בל? השמלה הצהובה של הנסיכה מהיפה והחיה
שואל השאלה:
כן בערך
וואו ובאיזה בית ספר את שלוקחים אתכם לאופרה בכיתה ט'?
כן זה יפה
רק שלא יגידו שזה חשוף מידי כי 'רואים כתפיים' -_-
שואל השאלה:
תודהה רבהה
שואל השאלה:
חחח, כן זה בגלל שאנחנו כיתה מדעית ואנחנו לומדים פיזיקה אז אמרו לנו שפיזיקה זה תרבות ושאנחנו נחווה באופרה עוד סוגי תרבות
וואו איזה כיף לכם תהנו!
הלוואי עליי