התחברות
הרשמה
אנחנו שולחים מישלוח מנות לרופא/ה מטעם בית הספר בגלל התקופה, יש לכם משפטים לשים בברכה?
20 בפברואר 2021, 15:58
ברכות
קורונה
2 תשובות
תודה שאתם שומרים עלינו בריאים? אין לי כל כך רעיונות
ל
לירן המאגנוב
תודה על כל העבודה הקשה שלכם, זה לא מובן מאליו בכלל חג שמח❤
א
אנונימית רצח365
באותו הנושא:
מיטב אמרו לי שהם שולחים את הפרטים שלי לרופא שיתן לי פרופיל
למה אנחנו לא שולחים בלוני תבערה בחזרה לרצועת עזה?
אתם שולחים כאן בפרטי הודעה למישהו שניראה לכם מעניין וסתם באלכם לדבר, הוא מסנן אתכם פעם אחת. תנסו בהמשך שוב לישלוח
בנים מוריד לכם שאתם שולחים הודעה ואז על השנייה אנחנו מתחברות ומגיבות ישר?
יש מצב ששליח לא יביא לי מישלוח כי
אנחנו שולחים מחר את הכלבה לפנסיון
מתי שולחים משלוח מנות היום או מחר ?
לאמא שלי התקלקל האוטו אז אנחנו נוסעות במונית לרופא, זה פאדיחה?
שהייתי ביסודי שיחקנו הגמד והענק וחברה שלי היתה הגמדה שלי ובסוף הוא גם נתנה לי מישלוח מנות ולא רק שהיא הביאה לי אותו
איך עושים באיביי מישלוח אקספרס (שיגיע מהר)?
למה הרופא שלי שולח אותי לכל מני רופאים ולא פשוט ממלא את הטופס לצו ראשון??!