5 תשובות
שואל השאלה:
איך לישון? זה סתם יום ממש קצת כזה שהולכים לקורס גלישה כזה
אנונימי
גם לבית ספר שלי יש את זה אני מתה
אני לא הולכת לזה חברות שלי שם אמרו שזה כיף והכירו חברים חדשים
כן אני מאוד אוהבת לגלוש אז הייתי הולכת גם זה הזדמנות להכיר חברים מהכיתה
שואל השאלה:
אני לא מתחבר לים וגלישה
אנונימי
זאת יכולה להיות הזדמנות מצוינת ליצור חברויות
אני בטוחה שיש לפחות מישהו אחד שאתה חושב להתחבר אליו זאת יכולה להיות הזדמנות מצוינת
ואתה יכול גם לישון וחופש קצת
מה שבא לך
באותו הנושא: