9 תשובות
אולי אתה לא הטעם של אותן בנות שהתחלת איתן
אל תשקיע בזה יותר מדי
זה יקרה כשזה יקרה
אל תהיה נואש לזה כי זה לא טוב
אולי אתה לא מתחיל בצורה הנכונה אני לא יודע אך אתה מתחיל עם בחורות אבל לא צריך להיות תוקף.. צריכה לבוא בלאגנטיות ולא שירגישו שזה מה שאתה נטו רוצה מהן תתחיל משיחה תפתח את זה עם בחורה שאתה רוצה ותתקדמו אחרי זה
אל תתאמץ מידי שזה יגיע זה יגיע סמוך עלינו
אתה צריך להפסיק לקרוא ספרים ולראות סרטונים, אין צורך למדריך.
תתיחס אליה כמו לכל בן אדם אחר, תתעניין באמת אל תהיה סתם נואש ותקפוץ על כל מי שתשים עליך, תבוא בביטחון תהיה אתה.
תדבר איתה, זה לא כזה מורכב.. ברגע שתבין שבנות זה לא מחשב שצריך להרכיב ופשוט תהיה בן אדם איתן תראה שהגישה שלהן תהיה אחרת
תקשיב בתור בת אני יכולה לספר לך על הסוד הכי גדול "פשוט תהיה אתה"
זה לא עושה לנו את זה שאתם מנסים לעזור לנו ולהתחנף אלינו.
תנסה להתחיל להתחבר עם בת שאתה אוהב (בתור חבר לכיתה כזה) ולאט לאט תתחילו יותר להיפגש ולדבר אם זה צריך לקרות זה יקרה...

ככה גם אני עשיתי עם החבר שלי ואנחנו עוד מעט 1 וחצי ביחד
זה יגיע כשזה צריך לקרות, אל תרדוף אחרי זה כל כך הרבה זמן זה יבוא כשזה צריך לבוא בדרך שזה צריל לקרות בה
שואל השאלה:
.
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני נואש כבר בערך 6-5 שנים אני מנסה להתחיל עם בנות וללא הצלחה