7 תשובות
אם הייתי בת הייתי יוצא איתך
בהצלחה:)
בהצלחה:)
אנונימי
אין חי כוח באלוהים
אבל כן כדי שלא ימחקו
אבל כן כדי שלא ימחקו
אנונימית
זה לא אתר היכרויות אחי תנסה באתר אחר לא כאן (אם לא הבנת את משמעות האתר)
שמע שאתה נדיר אחי. תמשיך להיות אתה. והיא תבוא. בהצלחה אח.
אתה לא באתר המתאים
ואתה נשמע אחלה
ואתה נשמע אחלה
אתה לא צריך אישור מבנות,
אתה מושלם איך שאתה, י'מלך .
אתה מושלם איך שאתה, י'מלך .
זה לא אתר הכרויות
באותו הנושא: