7 תשובות
אם הייתי בת הייתי יוצא איתך
בהצלחה:)
אנונימי
אין חי כוח באלוהים
אבל כן כדי שלא ימחקו
אנונימית
זה לא אתר היכרויות אחי תנסה באתר אחר לא כאן (אם לא הבנת את משמעות האתר)
שמע שאתה נדיר אחי. תמשיך להיות אתה. והיא תבוא. בהצלחה אח.
אתה לא באתר המתאים
ואתה נשמע אחלה
אתה לא צריך אישור מבנות,
אתה מושלם איך שאתה, י'מלך .
זה לא אתר הכרויות