11 תשובות
תגיד לה לשקר אני יכולה להבין את האמא כי היום זה לא ממש מציאה להיפגש בלי לראות פנים אבל תנסו מבלי שאמא שלה יודעת ותראו מה יהיה
שואל השאלה:
היא קצת לא מוכנה ואני מבין את זה קצת . נראלי אני אמשיך לדבר איתה ונראה מה יהיה
אנונימי
שואל השאלה:
אני 17 וחצי והיא עוד חודשים 16
אנונימי
שואל השאלה:
ישלי עוד חצי שנה 18 ובכלל אחי זה לא כזה גרוע 18 ו16
אנונימי
שואל השאלה:
מה שכן אני מבין קצת לאמא אבל גם לא לראות אותי לפני?
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו אמרתי לה מצידי שכל הפגישות יהיו עם האמא
אנונימי
שואל השאלה:
כן אוקי
אנונימי
מבינה את האמא
אתה זר לגמרי
לא מכירים במציאות
וגם הבת שלה היא קטנה
אני חושבת שעדיף לוותר ...
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני לא מבין אמרתי שגם אם אני נפגש עם האמא זה אמור לעקל את הסיטואציה
אנונימי
שואל השאלה:
עדכון : היא ניתקה קשר איתי בטענה שלא בא לה לדבר עם מישהו שהיא לא תפגש איתו
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אח
אנונימי