11 תשובות
תגיד לה לשקר אני יכולה להבין את האמא כי היום זה לא ממש מציאה להיפגש בלי לראות פנים אבל תנסו מבלי שאמא שלה יודעת ותראו מה יהיה
שואל השאלה:
היא קצת לא מוכנה ואני מבין את זה קצת . נראלי אני אמשיך לדבר איתה ונראה מה יהיה
היא קצת לא מוכנה ואני מבין את זה קצת . נראלי אני אמשיך לדבר איתה ונראה מה יהיה
אנונימי
שואל השאלה:
אני 17 וחצי והיא עוד חודשים 16
אני 17 וחצי והיא עוד חודשים 16
אנונימי
שואל השאלה:
ישלי עוד חצי שנה 18 ובכלל אחי זה לא כזה גרוע 18 ו16
ישלי עוד חצי שנה 18 ובכלל אחי זה לא כזה גרוע 18 ו16
אנונימי
שואל השאלה:
מה שכן אני מבין קצת לאמא אבל גם לא לראות אותי לפני?
מה שכן אני מבין קצת לאמא אבל גם לא לראות אותי לפני?
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו אמרתי לה מצידי שכל הפגישות יהיו עם האמא
אפילו אמרתי לה מצידי שכל הפגישות יהיו עם האמא
אנונימי
שואל השאלה:
כן אוקי
כן אוקי
אנונימי
מבינה את האמא
אתה זר לגמרי
לא מכירים במציאות
וגם הבת שלה היא קטנה
אני חושבת שעדיף לוותר ...
אתה זר לגמרי
לא מכירים במציאות
וגם הבת שלה היא קטנה
אני חושבת שעדיף לוותר ...
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני לא מבין אמרתי שגם אם אני נפגש עם האמא זה אמור לעקל את הסיטואציה
לא אמרתי שאני לא מבין אמרתי שגם אם אני נפגש עם האמא זה אמור לעקל את הסיטואציה
אנונימי
שואל השאלה:
עדכון : היא ניתקה קשר איתי בטענה שלא בא לה לדבר עם מישהו שהיא לא תפגש איתו
עדכון : היא ניתקה קשר איתי בטענה שלא בא לה לדבר עם מישהו שהיא לא תפגש איתו
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אח
תודה אח
אנונימי