8 תשובות
בינתים אל תדפקי טת עצמך תישארי איתה ותשתדלי להכיר עוד חברים
תדברי איתה על זה, תסבירי לה שזה לא נעים לך שהיא מדברת בהתנשאות שכזו.
אני בטוחה שאם היא חברה טובה, היא תבין.
אני בטוחה שאם היא חברה טובה, היא תבין.
שואל השאלה:
שמעי כן יש לי חברים אבל אני מרגישה די לבד בךעדייה
שמעי כן יש לי חברים אבל אני מרגישה די לבד בךעדייה
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לה מלא פעמים והיא ממשיכה בגישה המטומטמת הזאת
אמרתי לה מלא פעמים והיא ממשיכה בגישה המטומטמת הזאת
אנונימית
וואי תקשיבי שהייתי בכיתה ז היתחברתי לשתי בנות וניהיה חבורה של שלוש כזה וכול הזמן הייתי איתן ועשינו הכול ביחד וזה עד שאחת מהן בסוף כיתה ח התחילה להיתנהג אלי לא יפה כמו שרשמת ותמיד שנעלבתי מימנה היא לא הבינה למה עד שהגעתי למצב שנישברתי ופחדתי לנתק איתה קשר כי לא היו לי עוד חברות כי היתחברתי רק להן , אבל בסוף ניתקתי איתן קשר והכרתי חברות חדשות מדהימות .
את יכולה אולי לדבר איתה ולהסביר לה שזה פןגע בך ולא נעים לך או שתנתקי איתה קשר כי היחס הזה לא מגיע לך ביכלל
את יכולה אולי לדבר איתה ולהסביר לה שזה פןגע בך ולא נעים לך או שתנתקי איתה קשר כי היחס הזה לא מגיע לך ביכלל
שואל השאלה:
תודה אחות3>
תודה אחות3>
אנונימית
תדברי איתה ותסבירי לה שתשתדל להפסיק עם ההערות, ותנסי להכיר חברים חדשים.
בבקשה ^-^ ושתידעי שלא מגיע לך יחס כזה
באותו הנושא: