4 תשובות
זה יכול להיות מעצבן..
אז תדברי איתה על זה
הגיוני שתרגישי ככה כי את לא רגילה לזה
כנראה כל זה משמח אותה וגורם לה להרגיש טוב עם עצמה ומהתלהבות היא מדברת על זה הרבה
זה לא נראה כזה בעיה כי אני לא רואה איפה זה פוגע לכן
אבל אם זה מפריע לך דברי איתה
שואל השאלה:
זה פוגע בנו כי כל השיח זה רק על זה
ומרגיש כאילו מתעסקים רק במראה חיצוני ועוקבים וכשזה מגיע למקום כזה עם חברות
זה עצוב
אנונימית