7 תשובות
גם אני התחתי עם החברה נכי טובה שלי אנימה ושמעי אני רואה איתה גם כזה בגג 3 פרקים בגלל זה אני לא רואה איתה אנימה שאני ממש ממש ממש רוצה ליראות כי אז זה לא מיתקדם לשום מקום
תישתקלי איתה רק אנימה שאת רוצה ליראות אבל את לא ממש תיתהאבי בהם (ניראלי הבנת אותי)
רוצה בואי לפרטי
וואי זה רק סדרה!!!תיראי לבד,מה הבעיה פה לא הבנתי?!
"ובבקשה אל תתחילי לריב על השטות הזאת..." אחותי,את זאת שפותחת ריב כאן תיראי בשקט וכתיפגשו תגידי לה "אה המשכתי לראות קצת כי היה לי משעמם"
אנונימית
נשמה כתבת לה הודעה כאילו את נפרדת מהאנושות!
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת!!
אבל היא עושה על זה תמיד ריגשי ורבה איתי על זה ואין לי כח לריב איתה
אנונימי
שואל השאלה:
אנימה שולט- כן אבל היא כבר יודעת על האנימות.....דרך אגב האנימות הן:
אקדמיית הגיבורים שלי
הייקיו
מחברת המוות
השקר שלך באפריל
בננה פיש
אנונימי
אז..... תעזרי לה עם האתר בבית כדיי שיפתח אצלה במחשיר כלשהו
לפי איך שניסחת לה את ההודעה נשמע שאת סוג של מפחדת ממנה ושאין שם חברות בריאה, אם זו הייתה החברה הכי טובה ושלי והיא הייתה באה אליי בטענות הייתי אומרת לה סתמי היה לי משעמם או משו כזה כי אנחנו חברות ממש טובות שולא נפגעות אחת מהשניה
אבל ככה זה ביננו בכל אופן
את ממש הגזמת שם עם הכמות סליחה
וגם אל תעשי מזה עניין היא לא צריכה לשלוט עלייך אם יוצא לכן לראות יחד תעשו אתזה בכיף.. לא צריך להגזים