9 תשובות
אני לא מכירה אותה או אותך,אבל זה נשמע שהיא מנסה להרחיק אותך מהילדים האלה
כי היא נפגשת איתם בלעדייך ולא מזמינה אותך,וכשאת רוצה שכולכם תצאו היא מתחילה כביכול לתרץ תירוצים
דברי איתה על זה,תאמרי לה שהיית מעדיפה שתצאו כולכם
כי היא נפגשת איתם בלעדייך ולא מזמינה אותך,וכשאת רוצה שכולכם תצאו היא מתחילה כביכול לתרץ תירוצים
דברי איתה על זה,תאמרי לה שהיית מעדיפה שתצאו כולכם
נראה שהיא רוצה אותך לעצמה, תפגשי פעם אחת אתם בלעדיה כאילו תזמינו אותה אבל אם היא לא רוצה לבוא שלא תבוא ואז תגידי לה שהיא ממש הפסידה שהיא לא באה ותראי אם היא תבוא פעם הבאה
זה נשמע שהיא רוצה לשמור את החברים שלה לעצמה שזה די אגואיסטי מצדה וחברה טובה לא מתנהגת ככה בטח לא הכי טובה.
אם אין לך ילדים אחרים להתחבר אליהם והם כרגע ההזדמנות היחידה שלך אני הייתי יוזמת דברים בעצמי, אפילו לא עם כל החבורה תתחילי בלדבר עם מישהו מהם באינסטגרם
אם אין לך ילדים אחרים להתחבר אליהם והם כרגע ההזדמנות היחידה שלך אני הייתי יוזמת דברים בעצמי, אפילו לא עם כל החבורה תתחילי בלדבר עם מישהו מהם באינסטגרם
שואל השאלה:
אני מדברת איתם ואני גם יוזמת בעצמי אבל היא תמיד חייבת לכתוב לי איזה משהו או להתעצבן או לעשות דרמה
גם זה מעצבן אותי שהיא כל הזמן אומרת לי שהיא הכירה לי את חברים שלה וזה למה יש לי חברים (אנחנו לא ממש חברים אבל אנחנו מדברים)
היא יודעת שאני לא הייתי בבית ספר ושהייתי נמצאת באישפוז במשך שנה והחברים שהיו לי באישפוז אני לא יכולה לדבר איתם כי אין שם טלפונים
וסליחה אם אני חופרת כאן למישהו פשוט הייתי צריכה לפרוק את זה
אני מדברת איתם ואני גם יוזמת בעצמי אבל היא תמיד חייבת לכתוב לי איזה משהו או להתעצבן או לעשות דרמה
גם זה מעצבן אותי שהיא כל הזמן אומרת לי שהיא הכירה לי את חברים שלה וזה למה יש לי חברים (אנחנו לא ממש חברים אבל אנחנו מדברים)
היא יודעת שאני לא הייתי בבית ספר ושהייתי נמצאת באישפוז במשך שנה והחברים שהיו לי באישפוז אני לא יכולה לדבר איתם כי אין שם טלפונים
וסליחה אם אני חופרת כאן למישהו פשוט הייתי צריכה לפרוק את זה
אנונימית
את לא חופרת.
ואוו זה ממש אגואיסטיות סליחה, זה לא שפשוט האת וגנבת לה את החברים היא רצתה להפגיש בינכם ועוד שאת במצב שהיית שנה בנתק מכל החברים וזה היא הכי אמורה לתמוך בך בעולם.
לדעתי תדברי איתה על זה, הדבר הכי חשוב בחברות זאת כנות
ואוו זה ממש אגואיסטיות סליחה, זה לא שפשוט האת וגנבת לה את החברים היא רצתה להפגיש בינכם ועוד שאת במצב שהיית שנה בנתק מכל החברים וזה היא הכי אמורה לתמוך בך בעולם.
לדעתי תדברי איתה על זה, הדבר הכי חשוב בחברות זאת כנות
שואל השאלה:
כן יש לה קטע להגיד את זה הרבה
ולא יודעת זה מרגיש לי לא נעים כזה
אני באמת שהייתי בנתק רציני באישפוז ולא דיברתי עם כמעט אף אחד
אני רוצה לדבר איתה על זה אבל לא נעים לי
גם לא באלי לריב איתה כי אין לי הרבה חברים והחברים שיש לי הם לא חברים קרובים
ואין לי מושג מה לעשות
בכללי התרחקתי מהמון אנשים וגם מהמשפחה שלי
כן יש לה קטע להגיד את זה הרבה
ולא יודעת זה מרגיש לי לא נעים כזה
אני באמת שהייתי בנתק רציני באישפוז ולא דיברתי עם כמעט אף אחד
אני רוצה לדבר איתה על זה אבל לא נעים לי
גם לא באלי לריב איתה כי אין לי הרבה חברים והחברים שיש לי הם לא חברים קרובים
ואין לי מושג מה לעשות
בכללי התרחקתי מהמון אנשים וגם מהמשפחה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^כן אבל היא חברה טובה שלהם ונפגשת איתם תמיד
למה כשאני רוצה להיפגש איתם או שהם מזמינים אותי אז היא עושה כלכך הרבה דרמות
^כן אבל היא חברה טובה שלהם ונפגשת איתם תמיד
למה כשאני רוצה להיפגש איתם או שהם מזמינים אותי אז היא עושה כלכך הרבה דרמות
אנונימית
זה נשמע שהיא לא מתה על הילדים האלה וזה בסדר כל עוד היא לא מונעת ממך דברים.
תעשי פעם אחת דברים איתם ופעם אחת איתה.
עריכה: חשבתי שקבעתם כבר הכמה ילדים, תנסי ליזום את את המפגש
תעשי פעם אחת דברים איתם ופעם אחת איתה.
עריכה: חשבתי שקבעתם כבר הכמה ילדים, תנסי ליזום את את המפגש
שואל השאלה:
^כן אבל למה ? יש לה עוד הרבה חברות ולי אין כלכך הרבה ובעיקר אין לי חברים מהשכבה
כי לא הייתי השנה בבית ספר
אני כל הזמן מזמינה אותה והיא עושה פרצופים של איך אני הולכת איתם ושהם ילדים מביכים
ושכדאי לי לבוא איתה ושהיא רצתה שאני והיא נעשה את זה ביחד
והיא לא נראלי מבינה שאני מנסה להתחבר לעוד ילדים חוץ ממנה
ואני גם לא מבינה למה היא יכולה להיפגש איתם וזה לא מביך אבל כשאני רוצה זה מביך פתאום
^כן אבל למה ? יש לה עוד הרבה חברות ולי אין כלכך הרבה ובעיקר אין לי חברים מהשכבה
כי לא הייתי השנה בבית ספר
אני כל הזמן מזמינה אותה והיא עושה פרצופים של איך אני הולכת איתם ושהם ילדים מביכים
ושכדאי לי לבוא איתה ושהיא רצתה שאני והיא נעשה את זה ביחד
והיא לא נראלי מבינה שאני מנסה להתחבר לעוד ילדים חוץ ממנה
ואני גם לא מבינה למה היא יכולה להיפגש איתם וזה לא מביך אבל כשאני רוצה זה מביך פתאום
אנונימית
באותו הנושא: