8 תשובות
שואל השאלה:
מבפנים יש לי עדיין את התקווה שאני אתקרב אליה ( בתור חברה טובה) אבל זה פשוט לא עובד ובאמת שיש לי עליה תלות רגשית ממש חזקה ואני לא יודעת מה לעשןת
אנונימית
כן, היה מישהו שבא בתקופה באמת, הכי הכי מזעזעת שלי.
הוא הוציא אותי כל יום (מבלי כוונה לעזור הוא לא ידע מזה)
וזה היה הדבר היחיד שהשאיר אותי בחיים.
התאהבתי בו ומאז במשך שנתיים אני לא הפסקתי לחשוב עליו, למרות שלתקופות לא היינו מדברים, זה היה מפחיד, אני מאובחנת עם דיכאון וזה, היה פעמים שאם לא הייתי רואה אותו יומים הייתי בוכה וחותכת, משהו מפחיד.
הלכתי לפסיכולוגית והתחלתי להתרכז בעצמי ככה זה חצי עבר
אנונימית
כן. יש לי קטע שאני בוחרת favourite person ואז אני תלותית בהם ואם אני לא מדברת איתם אני נכנסת לקטע דיכאוני ולא מסוגלת לתפקד.
עם הזמן למדתי לקלוט מתי זה מתחיל וכשזה מתחיל אני קצת מרופפת את הקשר כדי למנוע מזה להתפתח לתלותיות של ממש.
שואל השאלה:
אני אובחנתי עם הפרעת חרדה וברגע שאותו בן אדם לא מדבר איתי או לא אומר לי שלום בבוקר אני פשוט נכנסת להתקף
אנונימית
לפעמים אני מרגישה שאני תלויה רגשית בחבר שלי
שזה לא ממש טוב אבל אני באמת מאוד אוהבת אותו ומחוברת אליו
תאמת שלא כזה הצלחתי להבין אותך
איך יש לך תלות רגשית במישהי שאת לא קרובה אלייה? איך זה מתבטא כאילו?
אנונימית
כן. קיבלתי עזרה מקצועית, דיברתי על זה, כתבתי על זה, בכיתי על זה ובסופו של דבר הבנתי שאף אחד לא שווה את התחושות האלו
כן,זה קורה שהבן אדם משתלט עליך בדרכ ואז אתה נמצא במצב שכל מעשה או רגע- שיהיה אתה תלוי רגשית בו.
איך יוצאים מזה? להאמין בזה שאת בוחרת מה להרגיש ומה יהיה ומה לא לגבי הרגשות שלך. לא אדם אחר