6 תשובות
הייתי צריכה זמן להתגבר על זה זה כאילו בא בבום אבל כבר שנה ומשהו עברה אז מתחילים לשכוח
סבתא שלי נפטרה לא מזמן ובכיתי 5 דקות וזהו . לא הייתי ככ קשורה אליה אז לא כאב לי ככ
היה לי פתאום ממש כואב בפנים, הרגשתי כמו חור ענק ושחור.
אני לא כול כך זוכרת תאמת... הייתי בת 6 ושאמרו לי שאמא שלי לא תחזור אני לא כול כל זוכרת משהו חוץ מהרגע שאבא שלי הרים אותי על היידים שלו ובכינו ביחד
אבל אחרי שהבנתי תמשמעות של זה באמת הרגשתי רע. עד עכשיו
הדחקתי את זה חצי שנה שהוא מת ואז קיבלתי את זה......זה כאב לא הייתי מסוגלת לקבל את זה היה לי חום לא הצלחתי לזוז והתעלפתי בבית. זה פשוט היה יותר מדי בשבילי
צחקתי כי זאת הייתה הפעם הראשונה שזה קרה ולא באמת הבנתי מה קורה