13 תשובות
לא נראלי
לא
Agn
לא. לפעמים זה באמת בלי כוונה, כי אנחנו שונים וכל אחד מבין את הסיטואציה באופן שונה.
כן. וזאת בין הסיבות העיקריות שאני מחשיבה אותן החברות הכי טובות שלי.
כן קצת
לא
הבן זוג שלי היחיד בינתיים
שואל השאלה:
סתם נו אני לא אכזבתי
הן פשוט מגעילות ומי שרוצה אני אספר מקרה אחד ממש מגעיל שהן עשו לי
אנונימית
אף אחד לא מושלם ולפעמים זה לא בכוונה. אבל אם זה חוזר על עצמו אז לפעמים יוצא שהם פשוט לא האנשים הנכונים בשבילך
אנונימית