2 תשובות
להבין שהוא לא באמת התכוון לזה, ולהתנחם בזה שעכשיו הוא מבין אותך
האמת שאני במקומך הייתי משתפת אותו בתחושה ולא מנסה להדחיק/להתעלם/לשחרר כי זה לא יתרום לפעמים הבאות... תקשורת זה אחד הדברים הכי חשובים במערכות יחסים, תאמיני לי שאם תהיי כנה הוא יעריך את זה, פשוט תסבירי מה את מרגישה ממקום של שיתוף ולא כעס או פגיעות