13 תשובות
אתכם.
וזה הרשו.
אתכם
תמיד אתכם
תמיד אתכם
אתכם
אתכם
תמיד מוזמן לנסות
אנונימית
כן נרשה לך חח
שואל השאלה:
אני רואה סדרה בנטפליקס ותרגמו את זה "אותכם" ולא אתכם, למה זה ככה?
אני רואה סדרה בנטפליקס ותרגמו את זה "אותכם" ולא אתכם, למה זה ככה?
אנונימית
כנראה הם לא מקפידים ממש על כתיבה תקינה פשוט רק מתרגים
לפעמים בסדרות כתוב גם אימא וזה אמא
יש המון סדרות שיש בהן טעויות בתרגום, זה פשוט יוצא ככה.
אין דבר כזה אותכם זה סתם מילה שנהייתה משגיאות של אנשים
אתכם