8 תשובות
במערכת יחסים לא הכל נוצץ וזהב, אי אפשר תמיד להיות באותו ראש של האחר. *אבל* לפני שאת מסיקה מסקנות שלא אכפת לו ממך וכו'
תשבי ותדברי איתו. מערכת יחסים טובה בנויה על בסיס תקשורת טובה שלא חוסכים בה מילים ולא מפחדים להגיד מה מפריע. אם אין את זה בניכם בכלל, כדאי שתתחילו לעבוד על זה.
ושמעי, אני לא אגיד לך מה לעשות והכל, אבל אם את לא מוצאת את היחס שאת מחפשת מבן הזוג (מה שמאוד בולט כי חיפשת יחס מאנשים אחרים מהאינסטגרם) אז באמת לא חייבים להתעקש להשאר במערכת יחסים כזאת.
אולי את היית צריכה להגיד לו?
שואל השאלה:
הוא ראה את ההודעות שלח בווטסאפ והתעלם.. ועל שאלה שהתעניינתי בו.. הוא לא ענה למרות ששאלתי שאלה לגביו אז על עצמי (?)
אנונימית
זה חבר שלך, אם לא תהיי ישירה ותעלי רמזים כאלה שאתה בוכה לסטורי ועוד תצפי שהוא יעשה דברים הקשר הזה לא יוביל לשום מקום, לא יודע בת כמה אתם אבל אני מקווה שכמה שיותר קטנים כי אם הוא בוגר בגיל אני יכול להבין בלי ספק בכלל לא הוא לא עונה
אוי זה באמת קצת מוזר .. כיאילו רואנ תמונה שלך בוכה המינימום לשאול כיאילי מה קרה וזה ..
אולי לא שם לב וזה אני באמת לא יודעת אבל דברי איתו מערכת יחסים זה תקשורת
אויי באמת לא נעים. תדברי איתו אולי הוא לא שם לב
שואל השאלה:
כן
אנונימית
את צריכה להגיד לו שעבר עלייך יום רע, לא כולם מבינים רמזים.
ומה נתן לך להעלות את זה לסטורי? קצת יחס? צומי?