3 תשובות
ראיתי איזה סרטון של מישהו ביוטיוב ממש עזר לי
אני עברתי מבחן אחד באפליקציה ופשוט נגשתי ועברתי תאוריה ראשונה, אין מה ללמוד יותר מדי, פשוט תנסה לעבור על כמה שיותר שאלות כי השאלות שיש באפלקיציה זה בדיוק השאלות בתאוריה
מה שאחד מעלי רשם אז ככה בדיוק ככה לומדים...בהצלחה