4 תשובות
מבחן תיאוריה של משרד החינוך לא היה כשהייתי ב י' , בגלל הקורונה ב 2020
כן של הבית ספר הכוונה
לא את זאתי של הבית ספר אבל אז הלכתי ועברתי את השנייה באוגוסט, אז כן?
כן.
באותו הנושא: