12 תשובות
שואל השאלה:
פטריק מן -מצטערת לשמוע שאתה חווה את זה גם עכשיו /:
אנונימית
כן, סוג של אני חושבת .. וזה היה בערך שנה פחות או יותר ואת צודקת שזה קשה ואת צודקת שזה לא כיף אני מבינה אותך אם יש לך מה לעשות לגבי זה תעשי אם לא תחכי גם זה יעבור מתישהו
אנונימית
מבינה אותך זה לא כיף
זה לא ישאר ככה מבטיחה. תחשבי רגע, גם אם המצב החברתי שלך היה מבחינתך טוב הוא במילא היה משתנה, תמיד קורה שחבורות משתנות ומכירים אנשים חדשים וכו
אז ככה גם יקרה שאת לא מרוצה מהמצב שלך. זה לא ישאר ככה לנצח
ואת מוזמנת לכתוב לי בפרטי
הכל טוב די רגיל
צריך ללמוד להסתדר לבד כי לא תמיד יהיו שם אנשים איתך
ויהיה יותר טוב מבטיח לך תנסי למצוא את החבר שניים לא צריך יותר מזה
שואל השאלה:
אבל איך אני אמורה להכיר חברים חדשים? מאיפה?
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה לכולם
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
17.5
אנונימית
שואל השאלה:
נו תן בדיחה אולי זה ישפר לי את המצב רוח
אנונימית
חווה עכשיו
וזה בסדר את לא עפה על עצמך פשוט את רגילה למשהו אחר אז את לא רגילה למצב הזה
הכל יהיה בסדר את בסוף תכירי אנשים שעושים לך טוב
אם תצטרכי משהו אני פה
כל אחד חווה
אם תרצי איזו בדיחה מוזמנת...❤
בית ספר,תנועות נוער,שעות התנדבות יש מלא מקומות
לא חסר באמת