10 תשובות
טיפול cbt + תרופות
להתחיל טיפול פסיכולוגי או לחילופין טיפול תרופתי דחוף
שואל השאלה:
אתה חושב שהטיפול התרופתי יהיה זמני? אני רק בת 17, לא כזה מפחדת מתרופות אבל המשפחה שלי מפחידה אותי לגבי זה
אתה חושב שהטיפול התרופתי יהיה זמני? אני רק בת 17, לא כזה מפחדת מתרופות אבל המשפחה שלי מפחידה אותי לגבי זה
אנונימית
טיפול תרופתי זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, אל תתפשרי על איכות חיים
שואל השאלה:
וואו ממש שיפרת לי המצב רוח באמת, תודה
וואו ממש שיפרת לי המצב רוח באמת, תודה
אנונימית
בשמחהה אם את צריכה משהו אני בפרטי
את כל כך חמודה, הלוואי שלמשפחה שלך היה אכפת ממך כמו שלך אכפת מהם.
את בעד הרעיון לקבל תרופות פסיכיאטריות? אם כן ואת באמת רוצה הייתי מציעה לנסות פסיכיאטר/ית אחר/ת, אולי אפילו כמה מפגשים כדי שיצליחו להבין אותך טוב יותר ולהתאים לך טיפול תרופתי. אני אישית תומכת בתרופות פסיכיאטריות ואני חושבת שמשם מתחיל השינוי, ברגע שהעניין הנפשי ייפתר תוכלי לחיות כמו שצריך, האינטראקציה עם ההורים/סביבה תהיה טובה יותר, ואפילו תעודת הבגרות שלך תהיה טובה יותר. למצב הנפשי יש חלק מאוד גדול בחיים שלנו, כשהמצב הנפשי לא טוב הוא משליך על שאר תחומי החיים שלנו.
את בעד הרעיון לקבל תרופות פסיכיאטריות? אם כן ואת באמת רוצה הייתי מציעה לנסות פסיכיאטר/ית אחר/ת, אולי אפילו כמה מפגשים כדי שיצליחו להבין אותך טוב יותר ולהתאים לך טיפול תרופתי. אני אישית תומכת בתרופות פסיכיאטריות ואני חושבת שמשם מתחיל השינוי, ברגע שהעניין הנפשי ייפתר תוכלי לחיות כמו שצריך, האינטראקציה עם ההורים/סביבה תהיה טובה יותר, ואפילו תעודת הבגרות שלך תהיה טובה יותר. למצב הנפשי יש חלק מאוד גדול בחיים שלנו, כשהמצב הנפשי לא טוב הוא משליך על שאר תחומי החיים שלנו.
אנונימית
חסר לי רק פרח אחד כדי לענות לך ואז אוכל לדבר איתך בפרטי
שואל השאלה:
ממש תודה, ואני אתחיל לשקול תרופות, אני מרגישה שהעיניין די יוצא משליטה
ממש תודה, ואני אתחיל לשקול תרופות, אני מרגישה שהעיניין די יוצא משליטה
אנונימית
שואל השאלה:
קיי
קיי
אנונימית