18 תשובות
מה נראה לך?
לומר לו שאת לא מעוניינת, פשוט וקל.
לומר לו שאת לא מעוניינת, פשוט וקל.
תסנני אותו פשוט
שואל השאלה:
כן אבל איךך מה לבוא אליו הביתה איךך בחיין לא עשיתי את זה
כן אבל איךך מה לבוא אליו הביתה איךך בחיין לא עשיתי את זה
אנונימית
אם אתם לא משהו רישמי תכתבי לו את זה בהודעה^^^^
איך הגעת ללבוא אליו הביתה?
^^^^ממש לא, אל פשוט תסנני אותו- מגיע לו שתגידי לו את האמת, בדרך כזאת או אחרת.
שתעשה מה שהיא רואה לנכון, יש מצבים שעדיף פשוט לסנן
שואל השאלה:
ניסחתי לו משהו אבל אני לא יודעת באיזה עיתוי לשלוח טתזה.. פשוט לשלוח לו אתזה מחר ולהעלם?
ניסחתי לו משהו אבל אני לא יודעת באיזה עיתוי לשלוח טתזה.. פשוט לשלוח לו אתזה מחר ולהעלם?
אנונימית
מה אתה יודע בכלל מה מגיע לו ומה לא לפי מה שנשמע סתם חיפש איזה רגע של כיף ואולי גם הוא מדבר עם עוד איזה שבע בנות יכול להיות גם שאני טועה אבל בסוף האינטואיציה שלה זה מה שיקבע
שואל השאלה:
הוא באמת רוצה אותי ואני יודעת שהוא יפגע רצח אבל אני לא מוכנה לאבד את עצמי שוב בשביל אף אחס
הוא באמת רוצה אותי ואני יודעת שהוא יפגע רצח אבל אני לא מוכנה לאבד את עצמי שוב בשביל אף אחס
אנונימית
צודקת
ולכן מגיע לו^^
בוא תלמד משו חבר עדיף שלא לעשות דברים בשביל לרצות אחרים זאת תכונה לא משו עדיף אפילו להיות אגואיסט ואין מה לעשות ככה זה היום
אני לא אומר שהיא צריכה לרצות אותו. לרצות אותו היה להמשיך לצאת איתו, לומר לו את האמת זה כבוד בסיסי שמגיע לכל שני אנשים שיוצאים.
אני לא צריך ללמוד "משו" ואני לא "חבר" אז חלאס.
אני לא צריך ללמוד "משו" ואני לא "חבר" אז חלאס.
אתה כנראה צריך ללמוד הרבה דברים אם אתה חושב שלא לשלוח הודעה זה חוסר כבוד בסיסי ואגב חבר זה שאני קורא לך חבר לא אומר שאני חבר שלך אחי
שואל השאלה:
איך לומר לו? איפה? איך לגשת על זה
איך לומר לו? איפה? איך לגשת על זה
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה לך חחח את לא יודעת תשם שלי אפילו
מאיפה לך חחח את לא יודעת תשם שלי אפילו
אנונימית
שואל השאלה:
היי אפשר להפסיק לריב חחח דיברתי איתו בטלפון אמרתי לו מה אני מרגישה הכל טוב אני בסדר
היי אפשר להפסיק לריב חחח דיברתי איתו בטלפון אמרתי לו מה אני מרגישה הכל טוב אני בסדר
אנונימית
באותו הנושא: