4 תשובות
לא יודעת מה איתך אבל אני לגמרי מאמינה שלכל משבר שמכניבים אותנו י שלנו את הכוחות לצאת ממנו, בעיניי אם לא היה לך את הכוח לעבור את המשבר אז לא היית במשבר
לזכור שזו רק תקופה, והיא תעבור.
ואת חזקה, ואת תיהיי חזקה עוד יותר אחרי שתעברי את זה.
יהיה בסדר, פשוט צריך להחזיק בעמד כרגע ❤
תנסי לדבוק בתחביבים, ובאנשים שעושים לך טוב.
ואת חזקה, ואת תיהיי חזקה עוד יותר אחרי שתעברי את זה.
יהיה בסדר, פשוט צריך להחזיק בעמד כרגע ❤
תנסי לדבוק בתחביבים, ובאנשים שעושים לך טוב.
תראי סדרות שאת אוהבת(מצחיקות בעיקר),תנסי להשכיח את המחשבות הרעות מהראש ולבלות עם משפחה/חברים/כלב או אפילו את לבד רק לצאת מהבית,תשמעי שירים שאת אוהבת תמיד עוזר
ותזכרי שחיים פעם אחת אז תחיי את החיים ואל תהיי עצובה
ותזכרי שחיים פעם אחת אז תחיי את החיים ואל תהיי עצובה
לזכור שאת חזקה ואת לא נשברת ושהכל זה רק תקופות:)