10 תשובות
אני פשוט שם מוזיקה
לא בגלל שאני מקשיבה למוסיקה, אבל אני מבינה אותך
שואל השאלה:
אני לא יודע למה אני מוצא את עצמי שר בלב מילים אקראיות שמתחרזות ואז עולה לי המחשבה אם הייתי שר את ליד מישהו בקול רם איזו פדיחה. קיצר אני סתם מוזר.
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שאני לא שם מוזיקה לי זה מפריע כי אני מתחיל ליהנות יותר מדי ושוכח שאני צריך לעבוד
אנונימי
יאפ אבל תוך כדי מוזיקה
כן וואי חשבתי שאני היחיד
אנונימי
שואל השאלה:
^גם מדי פעם אני סתם עושה דו שיח עם עצמי פשוט מדבר עם עצמי בלב בקול מוזר כנראה בגלל השעמום של לעבוד לבד.
אנונימי
כןן זה מחרפן אותי. ואני לא מסוגלת לשמוע מוזיקה כי אז אני בסוף רוקדת ושרה יותר מאשר לומדת
נשבעת שכן ואז אני פשוט שמה מוזיקה
אני שם פשוט מוזיקה