8 תשובות
אם זה במתמטיקה כנראה שכל תרגיל אני עושה הפסקה של איזה חצי יום וחוזרת
אה כן יש לי שיעורים
נראלי שעה שעה כי אני גרועה רצח ולא מבינה כלום:)
נראלי שעה שעה כי אני גרועה רצח ולא מבינה כלום:)
אני לא
הבית ספר שלי לא נותן לנו שיעורים
אז אענה לך על עבודות כיתה- בערך 20 דקות תלוי במקצוע כמובן:)
אז אענה לך על עבודות כיתה- בערך 20 דקות תלוי במקצוע כמובן:)
חצי שעה כזה
גג חצי שעה
אני עובדת עם מוזיקה כי זה הרבה יותר כיף לי ואני תוך כדי שרה ונהנת אז יחד עם המוזיקה ושאני מעבירה את הזמן ועושה את זה בכיף שלי לוקח לי בערך 5 שעות (את כל השיעורים)
אני לא עושה
באותו הנושא: