8 תשובות
שינה ותזונה טובה
שינה טובה, אומר האדם שער ב3 בבוקר
דיי י י י י
אמרו לי פעם שאם שותים חלב זה עוזר
^^זה צה שאומרים

מבחינתי זה בולשיט אני אוכל וישן חרא ואני בגובה של אבא שלי כבר נראלי
זה בעיקר גנים
כן. אני לא ישנה כמעט ואני דיי גבוהה לגילי. אבל אני עייפה אז זה לא שווה את זה אוף
גנים חיים