9 תשובות
אני במקומך הייתי שם את הימי מנוחה אחד בתחילת שבוע ואחד בסופו
ממליצה לחבר את אימון הבטן לאימון רגליים/ידיים ובמקום זה להוסיף עוד אימון רגליים/ידיים לפי הצורך האישי שלך
וגם כמו שאמרו מעליי^^
שואל השאלה:
אז בטן יהיה קצת בשלישי וקצת בשבת
ויום שישי יהיה יום רגליים וישבן
?
אנונימית
זו התכנית שאני הייתי עושה נגיד במקום
יום ראשון - רגליים ישבן ובטן
יום שני - יד קדמית וגב
יום שלישי - מנוחה או בטן אם תרצי
יום רביעי - רגליים ישבן ובטן
יום חמישי - יד אחורית, חזה וכתפיים
יום שישי - מנוחה או בטן אם תרצי
יום שבת - מנוחה
שואל השאלה:
אוקיי וכמות התרגילים לא מוגזמת? אני רואה בסרטונים שבנות עושות כ-5 תרגילים באימון
אנונימית
את יכולה גם בשבת לעשות עוד רגליים וישבן אם יש לך כח
תלוי בתרגילים אבל זה סבבה זה לא מוגזם גם אני עושה ככה בערך
שואל השאלה:
תודה
אנונימית