2 תשובות
כי ככה השטח פנים גדל
יחס שטח פנים לנפח מאפשר מעבר חמצן פנימה ופדח החוצה בצורה יעילה יותר אם זה היה רק שק אחד גדול. ככה שבכל נשימה יהיה הרבה יותר מולקולות שנכנסות ויוצאות
באותו הנושא: