3 תשובות
כי העצים פולטים חמצן שאנחנו נושמים
xm1
כי הם פולטים חמצן (?)
הכוונה ליערות האמזונס לא כל יער בעולם

ובגלל שהם מהווים בערך 60 אחוז מהחמצן בכדור הארץ אם אני לא טועה