3 תשובות
כי העצים פולטים חמצן שאנחנו נושמים
כי הם פולטים חמצן (?)
הכוונה ליערות האמזונס לא כל יער בעולם
ובגלל שהם מהווים בערך 60 אחוז מהחמצן בכדור הארץ אם אני לא טועה
ובגלל שהם מהווים בערך 60 אחוז מהחמצן בכדור הארץ אם אני לא טועה
באותו הנושא: