4 תשובות
הריאות שלך מתחברות לוושת. משם מגיע החמצן שאת נושמת.
אין דם בתוך הריאות עצמן. והלב הוא בעצם פועם כדי להשאיר אותך חייה אז הוא צריך דם לתמיד.
אין דם בתוך הריאות עצמן. והלב הוא בעצם פועם כדי להשאיר אותך חייה אז הוא צריך דם לתמיד.
שואל השאלה:
אמרו לי שזה בגלל שצריך שהלב יתן דחיפה נוספת לדם אתה יכול להסביר לי מה זה אומר?
אמרו לי שזה בגלל שצריך שהלב יתן דחיפה נוספת לדם אתה יכול להסביר לי מה זה אומר?
כשהדם זורם בלב הלב בעצם "דוחף" אותו. זאת הפעימה שאת מרגישה.
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: