2 תשובות
יש הרבה, וככה יותר חמצן נקלט ויותר פחמן דו חמצני נפלט בנשימה ובשאיפה אחת
יחס גדול יותר בין נפח לשטח פנים,ככל שיש יותר מספר נאדיות ככה היחס בין הנפח לשטח הפנים ואז יכולה להיות העברה יעילה יותר של חמצן(יותר חמצן)
באותו הנושא: