התחברות
הרשמה
בנים /בנות - אתם יכולים להתאהב במישהו /מישהי שאתם לא החלפתם מילה ?אם כן למה
24 בנובמבר 2021, 22:16
התאהבות
שום מילה
תשובה אחת
שואל השאלה:
אז קראש סליחה
כ
כל הזמן שאתה איתי יהיה בסדר
באותו הנושא:
(בנות) התאהבתן פה במישהו ? זה הגיוני להתאהב פה ?
למה אני בת 13 ואומרים לי שזה מוגזם להתאהב במישהו בן 15?
למה בנים אוהבים בנות יפות ולא יכולים להתאהב במישהי רק בזכות האופי שלה?
אתם חושבים שגבר בן 50 יכול להתאהב במישהי בת 20?
הגיוני להתאהב במישהו בן 25 שמכירים באינטרנט למטרות "הנאה" ומגלים שהוא בן אדם מדהים?
בנות; עד כמה זה אפשרי להתאהב במישהו שאף פעם לא ראיתן, כאילו רק התכתבתן
בנות אתן מאמינות שבנים יכולים להתאהב?
אתם יכולים להתאהב במישהו שאתם לא מכירים?
בנים מעל 20, הייתם יכולים להתאהב במישהי בת 16?
בנים אתם באמת יכולים להתאהב במישהי מהאינסטגרם או שזה בולשיט?
איך אנשים יכולים להתאהב במישהו מבלי לדעת איך הוא נראה?