15 תשובות
כן.
הוא הבן זוג הנוכחי שלי
אהבת חיי באמת
הוא הבן זוג הנוכחי שלי
אהבת חיי באמת
אנונימית
אי אפשר באמת להתאהב במישהו אם בחיים לא פגשת אותו או דיברת איתו במציאות כי אין בסיס להתאהבות אבל זה יכול להיות קראש קטן
אנונימית
אני ממש חדשה פה אבל נראלי שזה אפשרי
כן
אנונימית
כן אבל זה קרה כשיצאנו מהאתר
אנונימי
שואל השאלה:
^נעים להכיר בת חח , אבל אין בעיה גם מדעות של בנים
^נעים להכיר בת חח , אבל אין בעיה גם מדעות של בנים
אנונימי
כל מי שכן, שיהנה אבל אני לא מאמינה בזה.
כן אפשר להיפגש מחוץ לאתר, אבל אני לא מאמינה בזה שאנשים מתאהבים בתשובות של אנשים ואם אלה שיחות פרטיות, הם מתאהבים במילים לא בבנאדם ובאופי שלו.
כן אפשר להיפגש מחוץ לאתר, אבל אני לא מאמינה בזה שאנשים מתאהבים בתשובות של אנשים ואם אלה שיחות פרטיות, הם מתאהבים במילים לא בבנאדם ובאופי שלו.
אהבתי אופי של מישהו מפה
זה לא התקדם לאנשהו מעבר
:)
זה לא התקדם לאנשהו מעבר
:)
אנונימית
שואל השאלה:
^מעניין , הייתי רוצה להסכים אבל אני לא בצד הנכון ואני לא בצד הלא נכון ...
^מעניין , הייתי רוצה להסכים אבל אני לא בצד הנכון ואני לא בצד הלא נכון ...
אנונימי
לא
כן וכן... זה לא היה התאהבות ממש יותר קראש אבל אני מאמינה שאם זה היה נמשך זה היה התאהבות
כולם פה מוזרים. מוזרים זה כיף. לא.
יצא לי להפגש עם מישהי אפילו
אנונימי
נייס יש פה הרבה שהכירו
מגניב
מגניב
לא
באותו הנושא: