14 תשובות
לקנא תני להם לקנא
מבינה אותך גם אצלי יש משהו דומה
אל תתייחסי למי שיש לו דברים לא טובים להגיד
תעשי מה שטוב לך
אני חושב שזה בגלל הגילאים וגילאי 15 יותר מתבגריפ ויותר מיניים ורוצים דברים אחרים..
אתם לא ב-"שלב אחר בחיים", שניכם ילדים בבית ספר שאפילו לא יכולים להוציא ת"ז, תעשי מה שבא לך אם את חושבת שאת מספיק בוגרת.
זה לא מוגזם פשוט זה שונה כי במידה ואת מתאהבת שאת בת 13 במישהו שהוא בן 13 זה ניראה נוראמליי מבינה, עכשיו כן אני מבין זה מבעאס שבגיל כזה חושבים שאלא עברנו האת התבגרות של החיים אז קחי טיפ לחיים שמי זין על כן מי שחושב אחרת מימך גם אם זה הבן אדם הכי קרוב אלייך , להתראות ובהצלחה לך בהמשך
לא רואה בזה בעיה,הם סתם ממש מקנאים עזבי.
זה הגיוני, בנות מתאהבות לפעמים בבנים שגדולים מהן כי זה גיל שהמוח של הבנות מתפתח יותר מדל הבנים. זה לגמרי נורמלי ובסדר את לא החידה
זה נורמלי אחותי הייתי מאוהבת במדריך שלי בתנועת נוער והוא היה גדול ממני בכמה שנים ולא עשיתי עם זה כלום, פשוט היה לי כיף להתאהב בו
אנונימית
זה לא מוגזם, אבל צריך לזכור שהוא בן 15 ויש דברים שהוא רוצה לעשות ואת לא רוצה. אם אתם באותו ראש אז זה סבבה לגמרי
אנונימית
סטיצ'י הייתה פה
לדעתי זה לא מוגזם , זה רק שנתיים הפרש אבל אני חושבת שתהיי קצת יותר גדולה זה יכול יותר להשתלם אול פחות בגיל הזה אבל את יכולה לאהוב את כל מי שאת רוצה לא משנה הגיל אבל שנתיים הבדל זה לא מוגזם לדעתי
תתעלמי,חברות שלי יצאו עם בנים בני 15,אני אישית לא עפתי את הרעיון כיאני חושבת שזה מוקדם מידי חבר בגיל 13.
מה הקשר מוגזם?
מי שאומר את זה בטח סתם מקאנות
אנונימית
לא ! לא מוזר !!!!