12 תשובות
כן בנעורים שלנ
יכול כן, רצוי לא
יותר להימשך מאשר להתאהב
להתאהב אפשר בכל גיל ובכל אחד, אבל עדיף שהקשר הזה לא יהיה
זאת את ששאלת אם זה בסדר להיות עם בעל הדירה שהוא בן 50?
כן
אבל זה יהיה כנראה מתוך מניעים רעילים ורצון לשליטה *לרוב*
אם יש ביניהם קשר עמוק ששניהם נפתחים בו ומרגישים בטוחים כאילו אין קטע של גיל אז זאת התאהבות
כן
יכול להתאהב לא יכול להיות איתה
כן
אנונימית
כיאלו יש מצב אבל יש מצב שזה בגלל שהוא רוצה לשלוט וכל החרא הזה קיצר מניעים רעילים אבל גם יכול להיות שהם מאוהבים אחד בשני וזה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת רוצה לשלוט אתם יכולים להסביר כי לא הבנתי
אנונימית
לדעתי, אם שני הצדדים נהנים מהקשר הזה ומרגישים טוב אחד עם השני אז למה לא. אהבה יכולה להתקיים בכול גיל ואין צורך לעצור אותה אם זה לא רע לאחד מהצדדים.