7 תשובות
אתה ממש לא נשמע מפונק, תדבר איתם על זה.
קודם כל אחי אתה לא מפונק זה הגיוני שתרגיש ככה תדבר איתם ועם האחיות שלך ותסביר להם
לסדר עם מוזיקה! ובדרכים יותר כיפיות ואז לדבר איתם להגיד שהשקעת ושכדאי שישמרו על זה לא יהיה להם נעים לבלגן עוד פעם
תן את הפוש הראשון שהם יראו כמה כיף לחיות בבית יותר נקי זה יכול לתת להם יותר מוטיבציה
וואי אני מכירה את זה. אמא שלי פשוט לא מסוגלת לסדר כלום, כל הזמן צריך להעיר לה לנקות את השיש כדי שתנקה אחריה וגם זה תמיד מתווכחים על כל דבר. האחים שלי תמיד משאירים אוכל על השולחן ואז שוכחים לסדר אחרי זה וכשאני מעירה להם לוקח להם שעה לסדר, כאילו מה, יש עוד אנשים שרוצים לאכול כאן. רק אבא שלי מסדר אחריו באמת אבל הוא חוזר בערב הביתה אז כאילו מה הם פשוט מחכים כל היום שמישהו יסדר במקומם זה פשוט בלתי נסבל. יש פאקינג עוד אנשים שחיים איתם בבית. אני אבל לא אכפת לי אני מציקה להם עד שהם מסדרים אחריהם אני לא אהיה הפראיירית שלהם עכשיו ואנקה כל הזמן במקומם. אחרי שאת עושה את זה פעם אחת זה נחשב חולשה והם מנסים לנצל אותך כל הזמן. וואי אנשים כאלה פשוט מחרפנים אותי. תהיה חזק אחי, אתה לא מפונק. תדרוש את מה שמגיע לך. הגיינה וסדר בסיסיים בבית שאתה חי. תנסה להפחיד את המשפחה שלך שיבואו נמלים. זה לפעמים עוזר
וואי אני ממש מבינה אותך.
אצלי ההורים לא גרושים אבל האחיות שלי עצלניות גם כן ורק אני וההורים שלי מסדרים ועושים דברים
וואי זה בול ככה אצל אמא שלי זה באמת מעצבן כזה תנסה סתם להתחיל לזרוק דברים כמו כזה אתם יכולים לעזור לי שנייה לסדר או דברים כאלה כשאתה בבית ואם זה לא עוזר פשוט לשבת ולדבר על זה אין מה לעשות אם זה באמת מפריע ולא עזר אז צריך ממש להגיד כדי לעשות עם זה משהו
שואל השאלה:
אבל ניסיתי לרמוז להם וגם אני צורח על האחיות שלי, אבל אף אחד לא מקשיב לי או עושה משהו לגבי זה
אנונימי