6 תשובות
לא נראה לי. גם כשאת אנורקסית לפעמים בא לך משהו טעים.
אנורקסיה זה הרעבה עצמית זה לא אומר שהן לא רעבות...^
לי אף פעם אין, לא יודעת למה..
זה מה שאמרתי...
יש כאלה שזה לא נותן להם שום תחושה
את חושבת שאנורקסיות לא אוהבות אוכל?
אנונימית
באותו הנושא: