6 תשובות
ברור שזה מובן ואני למדתי שעתיים ועוד שנייה מתתי,הכל טוב מלא זמן לא היינו בבית ספר
מפונקים נמאסתפ
קצת כמוני,לפני כמה ימים הלכתי וחזרתי ממש עייפה אבל לא ברמה של ללכת לישון
גם לי זה קרה וזה לא קשור לפינוק ז קשור להרגל...מלא זמן הייתה בבית לא תרחתה לצאת הרבה או לא פוגש הרבה אנשיםמה דמצריך גם אנרגיה ופתאום בבום חזרתה ובגוף שלך מןתש ...אני כש חזרתי הבייתה 10 דקות אחרי נרדמתי...ואני ממש אבל ממש לא בנאדם שמסוגל לישון צהוריים
אתה כנראה מותש נפשית ולא פיזית ובתקופה הנוככית שלנו אני מבין אותך לגמרי