אני לא רוצה להישמע מפונקת כי אני לא כזאת אבל כל פעם שאני נכנסת לחנות (המשך בפירוט)
כל פעם שאני נכנסת לחנות עם אמא שלי היא מוציאה אותי ואומרת לי להחזיר את כל מה שרציתי לקנות ושהיא לא תקנה לי את אותם דברים והיא עושה את זה על פעם מחדש וזה נמאס כבר כי ברוך השם לא חסר לנו כלום ואני צא רואה שום אינטרס שמצדיק שהיא תעשה את זה וזה כל כך מציק כבר! אני מתה לעבוד ולפרנס את עצמי אני כבר בת 17 אבל ההורים שלי אומרים לי שלא כי אני בתקופת בגרויות ואני צריכה להשקיע בזה ולא בעבודות אבל דיי כמה אפשר כבר לסבול את זה?? אני גם רוצה דברים משלי כמו שהיא קונה לעצמה מה אתם חושבים?