התחברות הרשמה

אני לא רוצה להישמע מפונקת כי אני לא כזאת אבל כל פעם שאני נכנסת לחנות (המשך בפירוט)

כל פעם שאני נכנסת לחנות עם אמא שלי היא מוציאה אותי ואומרת לי להחזיר את כל מה שרציתי לקנות ושהיא לא תקנה לי את אותם דברים והיא עושה את זה על פעם מחדש
וזה נמאס כבר כי ברוך השם לא חסר לנו כלום ואני צא רואה שום אינטרס שמצדיק שהיא תעשה את זה וזה כל כך מציק כבר!
אני מתה לעבוד ולפרנס את עצמי אני כבר בת 17 אבל ההורים שלי אומרים לי שלא כי אני בתקופת בגרויות ואני צריכה להשקיע בזה ולא בעבודות אבל דיי כמה אפשר כבר לסבול את זה?? אני גם רוצה דברים משלי כמו שהיא קונה לעצמה מה אתם חושבים?
21 במרץ 2021, 14:43
התייעצותבעיותמצב רוחעצבחנויות    
2 תשובות
מבאס רצח אני גם רוצה לעבוד וההורים שלי לא מסכימים מאותה סיבה
א
אני בת joziii
תעבדי ותקני , תקחי אתה המשפט ה, "אם אין אני לי, מי לי?!"
ג
גיכחכחכלהללהלהלהלהללהלהלה
באותו הנושא:
אני נשבעת שאני לא מפונקת או כפויית טובה אבל
אולי זה ישמע שאני מפונקת ולא אומרת תודה על מה שיש לי...אבל אני צריכה עזרה
זה אולי ישמע שאני סתם ילד חרא ומפונק אבל...
לא רוצה להישמע מפונק או משהו
הגיוני שאמא שלי אומרת שאני מפונקת בגלל שאני רוצה ללמוד במקום נורמלי
דיי תעזרו לי..! אני יודעת שאני מפונקת אבל
חושבים שאני מפונקת כמו שהיא אמרה?
בנותת אם מישהו היה אומר לכן כן את נראית אחת כזאת מפונקת מה הייתן עונות לו?
אחותי (11) מפונקת כמו שאני חושב? (פירוט)
בבקשה אל תצאו עליי ותגידו לי שאני מפונקת
תחשבו עליי שאני מפונקת?