12 תשובות
כן.
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
ממליץ
כי זה יכול חלילה בעתיד לגרום להתפתחות של סרטן במעי
למה לא?
עדיף להיות זהירים יותר, אם גילו לך צליאק שהוא וודאי > למה שתקחי סיכונים?
זה שחיית את חייך עד עכשיו ולא קרה כלום לא בהכרח אומר שלא יקרה כלום בהמשך.
החיים הם לא משחק.
שואל השאלה:
יש למישהו מכם צליאק?
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש קשה לי לשמור אני כל חיי במסעדות. פתאום זה מוזר לי ולחברים שלי.
זה הגיע לרמה שהם לא קראו לי שהם הלכו למקום שהוא רק עם גלוטן
אנונימית
ממש לא.
זה לא נשמע הגיוני גם. מי שחולה צליאק סובל מאוד אחרי אכילת גלוטן, ממליץ לך לשתף את הרופא
שואל השאלה:
לא. יש גם צליאק בלי תסמינים
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לאכול גלוטן בלי תסמינים בכלל בגלל זה זה קשה
אנונימית
תתייעצי עם הרופא.
אבל אם את שואלת אותי- הצליאק לא משפיע עלייך, פשוט תאכלי מה שאת רוצה. כל עוד את לא חווה שלשולים אחרי דברים שמכילים גלוטן אין סיבה שתתייחסי לצליאק
שואל השאלה:
אני לא חווה כלום אחרי אכילת גלוטן. אבל הרופא אמר שיש כאלה בלי תסמינים והבדיקות דם לא תקינות
אנונימית