5 תשובות
לדעתי הייתי משתדלת, כי פשוט אני יודעת שאכילת גלוטן מזיקה לבטן שלי.. גם אם פיזית לא כואב לי....
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך צליאק? חייתי ככה 7 שנים בלי אף תסמין זה מוזר
יש לך צליאק? חייתי ככה 7 שנים בלי אף תסמין זה מוזר
אנונימית
לא... סליחה אם יצאתי מעצבנת
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך את יודעת
אז איך את יודעת
אנונימית
היוש!
גם לי יש צליאק מאובחן כבר חמש וחצי שנים וללא תסמינים מורגשים, אבל אין כזה דבר ללא תסמינים.
אישית, אם אני אוכלת בטעות אני לא אדע את זה אם לא יגידו לי (בגלל שאני לא מרגישה כלום כי התסמינים שלי הם לא כאבי בטן או הקאות, זה עיכב לי את הגדילה וההתפתחות)
את מוזמנת לדבר איתי מתי שתרצי!! ❤❤
ואין אופציה כזאת לא לשמור!! יש ככ הרבה אופציות מדהימותת היום ומלא מתכונים טובים שבאמת אין סיבה שלא לשמור, מה גם שחס וחלילה לטווח הארוך זה מאוד מסוכן.
בהצלחה אהובה שלי, צליאק זו המחלה הכי לא מחלה שיש והבעיה הכי סבבה שיש, שלא נדע יש אנשים שיש להם בעיות מסכנות חיים
גם לי יש צליאק מאובחן כבר חמש וחצי שנים וללא תסמינים מורגשים, אבל אין כזה דבר ללא תסמינים.
אישית, אם אני אוכלת בטעות אני לא אדע את זה אם לא יגידו לי (בגלל שאני לא מרגישה כלום כי התסמינים שלי הם לא כאבי בטן או הקאות, זה עיכב לי את הגדילה וההתפתחות)
את מוזמנת לדבר איתי מתי שתרצי!! ❤❤
ואין אופציה כזאת לא לשמור!! יש ככ הרבה אופציות מדהימותת היום ומלא מתכונים טובים שבאמת אין סיבה שלא לשמור, מה גם שחס וחלילה לטווח הארוך זה מאוד מסוכן.
בהצלחה אהובה שלי, צליאק זו המחלה הכי לא מחלה שיש והבעיה הכי סבבה שיש, שלא נדע יש אנשים שיש להם בעיות מסכנות חיים
באותו הנושא: