8 תשובות
הכי לא בעולם
כאילו זה בין הדברים שהכי לא יעניינו אותי
נע לא יוריד לי לא אכפת לי מה היא אוכלת כל עוד זה איתי בתכלס
T_T
אישית לי זה לא יפריע, זאת "בעיה" מוכרת שיש להרבה מאוד אנשים זה כמו אלרגיה שיש לאחד מ4 אנשים הכל בסדר ואני חא חושב שזה יוריד למישהו
Sef
שואל השאלה:
כי הרי התרבות של כולנו היא אוכל הכל סובב סביב אוכל
אנונימית
הי ממש לא כל אחד צריך להתמודד עם דברים אל תרגישי רע עם זה ,ואל תדאגי את והבן זוג שלך תמצאו איך להסתדר עםזה ויהיה טוב אני בטוח שאת מושלמת וזה יהיה בקטנה ❤
גם לאחי הגדול גילו צליאק שנה שעברה. גם לו לא היו ממש תסמינים.
בתור התחלה הייתי ממליץ לך להצטרף לקבוצות של צליאקים בפייסבוק, יש שם אנשים בדיוק כמוך שחולקים מידע שימושי מהניסיון האישי שלהם:)
את לא צריכה להתבייש בזה. יש עוד הרבה אנשים שלא יכולים לאכול את כל סוגי האוכל (רגישות לבוטנים, לקטוז, פול וכו').
דבר כזה בחיים לא יוריד לי, ואני בטוח שגם לא לאף אחד אחר.
שואל השאלה:
זה פשוט להיות שונה מכולם. אני גם טיפוס כזה שמגיע למסעדה ולא חושב לפני מה שהוא מזמין.
ובמיוחד אם אין לי תסמינים בכלל זה עוד יותר משגע
אנונימית
את תראי שעם הזמן תתרגלי לזה. לדעתי מה שהכי יעזור לך זה פשוט לדבר עם אנשים כמוך שזאת השגרה שלהם כבר שנים.