4 תשובות
שאלה טובה
להבין שזה רק לימודים והכי חשוב בריאות
עד כמה שזה נשמע קלישאתי
לצערנו זה מסוג הדברים שלא לימדו אותנו לעשות. אנשים שבגנטיקה שלהם נוטים להכנס ללחץ וחרדה הם אלו שבדרך כלל נופלים בין הכסאות.
כמובן שהכל תלוי גם בסביבה ובמורים וביחס שלהם כלפיך אבל זה גם מאוד תלוי בך.
לצערי אין לי מענה טוב לשאלה הזאת כי בחטיבה הייתי יושבת יום יום אצל היועצת ולקראת גיל 16 התחלתי לקחת כדורים פסיכיאטריים.
לחץ זה דבר טוב, זה גורם לנו לפעול, וגורם לנו להבין שצריך לפעול. אבל בגבול הטעם הטוב!
אם את קצת בלחץ לפני מבחן או בלחץ לעשות דברים- הכל טוב, זה לגיטימי. אפשר לנסות לראות איך לסדר את הלוז בצורה טובה ואולי להתחנף קצת למורים שינסו להתחשב.