3 תשובות
שואל השאלה:
בר אילן
בר אילן
אנונימית
חברה שלי בבר אילן שנה שעברה בכיתה ט ולפחות לפחות 13 שעות בשבוע ישבה על השיעורים מינימום
אנונימית
לי לוקח בערך 7-9 שעות והשנה רק התחילה..
באותו הנושא: