10 תשובות
חברה שלי סיימה בדיוק
למה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה מבחן רבע של ח תכף ואני צריכה עזרה קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
הברזתי מכל השיעורים
אנונימית
בעייתי
הייתי שואלת עבורך אבל אם הפסדת את כולם אין סיכוי כמעט שתעברי
למה לא הגעת?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא אני השלמתי את כל החומר *כמעט* יש לי משהו אחד לשאול וזהו
ולא הגעתי כי לא היה לי כוח
אנונימית
תקשיבי ממה שהבנתי ממנה בר אילן זה השקעה מטורפת
היו לה במחצית האחרונה מבחן כל שבוע כמה מתכונות ובגרות
וברגע שנכשלת בשני מבחנים או משהו כזה מעיפים אותך
זה לא המקום להבריז
אם את רוצה להיות בזה תגיעי גם כשאין לך כוח
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני ממש רוצה אני לא רוצה להבריז יותר וזה
אני ממש מקווה לעבור את המבחן הזה כי אם לא אז יעיפו אותי (ככה אמרו לי) אני משקיעה עכשיו ברמות בשביל שלא יעיפו אותי
אנונימית
טוב
לשאול אותה משהו עבורך?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אוקי...
אנונימית