8 תשובות
בהצלחה לכל מי שניגש!3>
ולשאלה, אני לא אבל חברה טובה שלי עושה והיא בלחץ מטורף
אני שנה הבאה מתחילה ללמוד בבר אילןן חחח בתוכנית של הבגרות 5 יחידות במתמטיקה בכיתה י
בהצלחה לךךך
שואל השאלה:
דרך אגב, אתם עושים משהו לסוף שנת בר אילן? אנחנו הדפסנו חולצה
מועד א הלך לי סבבה נקווה שגם זה
אבל כןןן כאילו אני קמה ב12 מינימום מי אתם שתבואו ותסדרו לי את השעות שינה??
אנונימית
שואל השאלה:
^באלי לסקול באבנים את מי שחשב על מבחן ב11 בבוקר בחופש
כנל כאילו שלעשות מבחן של 3 שעות במתמטיקה בחופש זה לא מספיק מבאס גם ככה
אנונימית
תגידי בשאלה של ההיקף דלתון כמה יצא לך?
אנונימית
שואל השאלה:
45 נקודה משהו